تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20404.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قربانیان آزار سایبری اختلال اضطراب مشابه حملات تروریستی را تجربه می‌کنند

آزار سایبری یا قلدری آنلاین می‌تواند باعث ایجاد اختلال اضطراب پس از سانحه (PTSD) در افراد شود که سطح آن برای یک سوم از قربانیان مشابه حملات تروریستی است. به گفته سایت Daily Mail، قربانیان آزار سایبری ...

آزار سایبری یا قلدری آنلاین می‌تواند باعث ایجاد اختلال اضطراب پس از سانحه (PTSD) در افراد شود که سطح آن برای یک سوم از قربانیان مشابه حملات تروریستی است.

به گفته سایت Daily Mail، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - قربانیان آزار سایبری با افکار مزاحم و تکراری مواجه می‌شوند و همچنین از صحبت با دیگران درباره یک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - تجربه خاص امتناع می‌‌کنند و حتی امکان فرار از افراد و گوشه‌گیری نیز وجود دارد. در همین راستا تحقیق جدید پیشنهاد می‌کند که از کودکان در زمان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - ارزیابی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - روانی، درباره آزار سایبری سوالاتی پرسیده شود. این پدیده میان ۱۰ تا ۴۰ درصد نوجوانان رواج دارد.

این تحقیق جدید - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - در ژورنال «Archives of Disease in Childhood» به چاپ رسیده و در آن پژوهشگران پرسشنامه‌ای را در اختیار ۲۲۱۸ دانش آموز - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - ۱۱ تا ۱۹ ساله قرار داد‌ند. در این پرسشنامه سوالاتی مانند نوع آزار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - سایبری، تعداد دفعاتی که با این موضوع مواجه شده‌اند و همچنین مدت زمان آن وجود داشته است.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران

نتیجه این نظرسنجی از مشارکت ۴۶ درصدی این افراد در آزار سایبری خبر می‌دهد. ۱۷ درصد افراد قربانی بوده‌اند، ۱۲ درصد مرتکب آن شده‌اند و ۴ درصد نیز در هر دو دسته قرار می‌گیرند. ۵۲ درصد قربانیان آزار سایبری در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - دنیای واقعی نیز مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و ۴۸ درصد افرادی که برای دیگران مزاحمت آنلاین ایجاد کرده‌اند نیز در دنیای واقعی دیگران را مورد آزار قرار می‌دهند.

این تحقیق نشان می‌دهد که قلدری در دنیای واقعی نیز رواج بالایی دارد، به گونه‌ای که ۱۶ درصد مشارکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که در گذشته دیگران را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - مورد آزار قرار داده‌اند، ۱۲ درصد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - به ادامه چنین رفتاری اعتراف کرده‌اند و ۶.۵ درصد نیز خبر از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - این داده‌اند که در گذشته قربانی بوده‌اند یا برای دیگران دردسر ایجاد کرده‌اند.

محققان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - اعلام کرده‌اند که علاوه بر قربانیان، افرادی که دیگران را مورد آزار و اذیت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - قرار می‌دهند نیز با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - علائم اختلال اضطراب پس از سانحه دست و پنجه نرم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سرخرود استان مازندران - می‌‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone