تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24008.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کلکسیون فضایی آیفون 11 معرفی شد [تماشا کنید]

هنوز آیفون 11 به بازار نیامده ولی یک شرکت روسی مجموعه ای خاص با یک مدل بسیار خاص تر از این گوشی معرفی کرده است. شرکت روسی «کاویار» (Caviar) متخصص تبدیل گوشی های معمولی به ...

هنوز آیفون 11 به بازار نیامده ولی یک شرکت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران - روسی مجموعه ای خاص با یک مدل بسیار خاص تر از این گوشی معرفی کرده است.

شرکت روسی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران - «کاویار» (Caviar) متخصص تبدیل گوشی های معمولی به محصولاتی ویژه و البته گرانقیمت است. این شرکت در آخرین پروژه خود پیشدستی کرده و پیش از رونمایی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران - از آیفون 11 مجموعه ای بسیار نفیس از آن را معرفی کرده. این کمپانی قبلاً از یک آیفون XS خاص به قیمت 8 هزار رونمایی کرده بود.

«فضایی» اولین کلمه‌ایست که با دیدن طرح های شرکت کاویار از آیفون 11 به ذهن خطور می کند. طراحان این کمپانی 4 مدل آیفون 11 با طرح های عجیب و غریب طراحی کرده اند؛ اما فقط یکی از آنها - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران - بسیار خاص است؛ چون خصوصیاتی فرازمینی دارد. همچنین فقط یک عدد از آن ساخته خواهد شد و قیمتی 50 هزار دلاری خواهد داشت. ویدیوی کمپانی از این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران - مجموعه نفیس را حتما ببینید:

مدل مذکور «Universe Diamond» نام گرفته و در آن سنگ های قیمتی متعددی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران - مثل الماس، یاقوت، الماس کنیاک و یک توربیلون مکانیکی مانند ساعت های گرانقیمت به کار رفته. تا اینجا خصوصیات این مدل چندان خاص به نظر نمی رسند ولی این تمام ماجرا نیست؛ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران - چون سازنده می خواهد در این گوشی قسمتی از یک فضاپیما، قطعه ای از شهاب سنگ و حتی ذرات ماه را به کار ببرد.

البته سازنده برای افرادی که نمی خواهند این قدر پول بپردازند ولی یک آیفون 11 خاص می خواهند گزینه های دیگری در نظر گرفته. مدل «Explorer» با پنل پشتی تیتانیومی و سنگ تراشیده شده و به قیمت 7700 دلار یکی از این گزینه هاست. طراحی این مدل بیننده را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران - به یاد سفینه های فضایی می اندازد.

طرح «Singularity» با الهام گیری از سیاه چاله ها ساخته شده و کاربر با نگاه به پنل پشتی به یاد این اجسام ترسناک خواهد افتاد. در این مدل نیز قطعات شهاب سنگ به کار رفته و 6800 دلار قیمت گذاری شده است.

مدل «Soyuz» را می توان طرح میانرده نامگذاری کرد. این مدل با در نظر گرفتن فضانوردان روسی و شوروی سابق ساخته شده و در آن از قطعات فضاپیمای Soyuz-MS-01 استفاده شده است. این مدل نیز با برچسب قیمت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران - 5590 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران

- تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پل سفید استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone