تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24007.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

همکاری سازندگان بزرگ موبایل چین برای توسعه سیستم انتقال فایل مشابه ایردراپ اپل

سه شرکت بزرگ تولید کننده اسمارت فون در چین یعنی شیائومی، اوپو و ویوو در حال کار روی یک پروتکل انتقال فایل بی سیم جدید هستند که می‌تواند عملکرد بین دستگاهی را برای دیوایس‌های این ...

سه شرکت بزرگ تولید کننده اسمارت فون در چین یعنی شیائومی، اوپو و ویوو در حال کار روی یک پروتکل انتقال فایل بی سیم جدید هستند که می‌تواند عملکرد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - بین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - دستگاهی را برای دیوایس‌های این شرکت به ارمغان بیاورد.

بر اساس پستی از اکانت رسمی MIUI شیائومی، سیستم عامل این شرکت در کنار ColorOS اوپو و FuntouchOS ویوو که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - هر سه بر پایه اندروید توسعه داده شده‌اند، از یک سیستم P2P (همتا به همتا) استفاده خواهند کرد.

این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - پروتکل از بلوتوث برای اتصال دستگاه‌ها به هم استفاده می‌کند و قادر به انتقال فایل تا سرعت 20 مگابایت بر ثانیه خواهد بود. با این اوصاف پروتکل چینی‌ها احتمالا همانند ایردراپ اپل از وای‌فای در بک‌اند خود استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران

بر مبنای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - گفته‌های شیائومی، سایر شرکت‌ها هم می‌توانند برای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - پیوستن به این پروتکل درخواست دهند. علاوه بر این اعلام شده که نسخه بتای این سرویس تا پایان ماه جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیشتر گوگل هم تلاش کرده بود تا سرویسی مشابه ایردراپ اپل راه‌اندازی کند. مثلا اندروید از نسخه 4.0 و در سال 2011 به Android Beam مجهز شد که برای اتصال دستگاه‌ها نیازمند به NFC بود و حالا قرار است در اندروید Q حذف شود. سرویس جدیدتر Files by Google یا همان Files Go سابق هم انتقال فایل را با استفاده از بلوتوث برای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - کاربران فراهم می‌کند و در عین حال اندروید Q هم قرار است یک قابلیت جدید با نام Fast Share به همراه بیاورد.

بر اساس گزارش‌ها، Fast Share یک قابلیت از مجموعه سرویس‌های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - گوگل پلی (Google Play Services) است که می‌تواند دلیل اقدام شیائومی، اوپو و ویوو برای راه‌اندازی یک سرویس مشابه را توضیح دهد. حالا سوال اصلی اینجاست که با توجه به شرایط فعلی غول تکنولوژی چین یعنی هواوی، آیا این شرکت هم برای پیوستن به جمع این سه شرکت و استفاده از پروتکل انتقال فایل بی سیم جدید آن‌ها اقدام خواهد کرد یا خیر.

- تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone