تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13366.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Shootero؛ رویای تصرف کهکشان

بازی‌های شوتر همیشه مورد توجه بوده‌اند اما وقتی پای محصولی مثل بازی Shootero وسط باشد که رنگ و لعاب سبک روگ‌لایت را هم به خود گرفته، انتظار داریم که با بازی متفاوت و سرگرم‌کننده‌ای مواجه باشیم. ...

بازی‌های شوتر همیشه مورد توجه بوده‌اند اما وقتی پای محصولی مثل بازی Shootero وسط باشد که رنگ و لعاب سبک روگ‌لایت را هم به خود گرفته، انتظار داریم که با بازی متفاوت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - و سرگرم‌کننده‌ای مواجه باشیم.

تا حد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - زیادی می‌توان گفت که این اتفاق برای بازی Shootero افتاده است. بازی داستان مشخصی ندارد و در نگاه اول گیم‌پلی همان چیزی است که در شوترهای معمول با تم کهکشانی دیده می‌شود، مثل Space Invaders و هزاران بازی مشابه آن. اما کمی که در بازی عمیق شوید خواهید دید که طراحی مراحل بسیار هوشمندانه صورت گرفته است.

Shootero در سبک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - روگ لایت ساخته شده و اگر بمیرید باید کل مرحله را از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - اول بازی کنید؛ با در نظر گرفتن این مسئله و همچنین طولانی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - بودن برخی از مراحل بازی پس از کشتن بعضی از حریف‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - به شما - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - جایزه‌ای می‌دهد که حکم نوش‌دارو را دارد و دوباره سطح انرژی را تا میزان حداکثر افزایش می‌دهد که کمی بیشتر در بازی دوام - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - بیاورید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان

خوشبختانه تعداد مراحل بازی زیاد است و هر چند مرحله با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - هم به نام یک Zone شناخته می‌شوند و هر زون هم به اسم یک ستاره یا کهکشان نام‌گذاری شده. در پایان هر زون هم باس فایت‌های چالش برانگیز انتظارتان را می‌کشند.

هر چه در بازی جلوتر بروید قدرت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - تیراندازی، تعداد تیرها و البته مهارت شما بیشتر می‌شود اما باس‌فایت‌ها هم به معنی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - واقعی کلمه غول مرحله‌ی آخر هستند و کاملا شما را به چالش می‌کشند. اما بالاتر از جوایز گفتیم. علاوه بر جوایزی که در داخل بازی دریافت می‌کنید و سکه‌هایی که از کشتن حریف‌ها گیرتان می آید، امکان خرید درون برنامه‌ای هم فراهم است و می‌توانید آیتم‌هایی بخرید که گزینه‌های تیراندازی را پیشرفته تر می‌کنند.

در انتهای هر مرحله هم سه گزینه در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید با توجه به عملکرد خودتان یکی را انتخاب کنید تا در مرحله‌ی بعدی قدرت حمله بیشتر، آسیب‌پذیری کمتر و یا امکان حمله‌ی اساسی داشته باشید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان

بازی Shootero در شخصی سازی سلاح‌ها و حتی الگوی شلیک دست بازیکنان را باز گذاشته و حدود پنجاه مهارت مختلف در بازی تعریف شده که می‌توانید با به دست آوردن آن‌ها به حریف قدرتمندتری تبدیل بشوید.

یکی از مؤلفه‌های اصلی در بازی‌های شوتر القای احساس هیجان به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - بازیکن است و بازی Shootero با استفاده از طراحی بصری جذاب و جلوه‌های صوتی دقیق - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - به خوبی از پس این کار بر‌آمده به همین علت پیشنهاد می‌شود برای داشتن تجربه‌ای بهتر به هنگام بازی از هندزفری استفاده کنید.

کنترل‌های بازی ساده و روان هستند و با مشکل خاصی روبرو نیستند اما از طرفی برخی از بخش‌های بازی گاهی دچار باگ می‌شوند که قابل چشم‌پوشی هستند مثلا گاهی اوقات مجبور می‌شوید یک مهارت را دو بار لول آپ کنید که در برابر سایر امکانات این بازی خوش‌ساخت خیلی به چشم نمی‌آیند.

در کل این بازی ارزش تجربه کردن را دارد؛ خصوصا اگر از طراحی فضای کهکشانی خوشتان می‌آید و طرفدار بازی‌های شوتر و آرکید هستید که ظاهری جدیدتر و چالش‌های بیشتری دارند و می‌توانند ساعت‌ها مشغولتان کنند بازی Shootero گزینه‌ی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - کاملا مناسبی است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان

Shootero – Space Shooting - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنندج استان کردستان - Attack 2021

سازنده: GEMMOB Adventure قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 55 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone