تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13365.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت ویندوز ۱۰ را به منوی استارت شناور مجهز می‌کند

مایکروسافت در حال کار روی یک طراحی جدید برای ویندوز ۱۰ با اسم رمز «Sun Valley» است که در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. در این بروزرسانی منوی استارت به گوشه‌های گرد و همچنین حالت شناور ...

مایکروسافت در حال کار روی یک طراحی جدید برای ویندوز ۱۰ با اسم رمز «Sun Valley» است که در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان - اکتبر ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. در این بروزرسانی منوی استارت به گوشه‌های گرد و همچنین حالت شناور مجهز می‌شود.

مایکروسافت از سال گذشته میلادی مشغول - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان - کار روی این آپدیت است و تغییرات زیادی در طراحی ویندوز ۱۰ ایجاد می‌کند که شامل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان - رابط کاربری جدید و جذابی خواهد بود. این رابط کاربری از طراحی «Fluent» و زبان «WinUI» مایکروسافت استفاده بهتری خواهد داشت.

با این بروزرسانی، اجزای سطح بالای رابط کاربری ویندوز ۱۰ دیگر گوشه‌های تیز نخواهند داشت و از گوشه‌های گرد بهره می‌برند که شامل منوی استارت، اکشن سنتر و بخش‌های دیگر می‌شود.

طبق اطلاعات و همچنین اسکرین شات منتشر شده، منوی استارت و همچنین نوار جستجوی آن به گوشه‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان - گرد مجهز می‌شوند. علاوه بر این، در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان - بروزرسانی جدید منوی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان - استارت و اکشن سنتر ویندوز ۱۰ مانند ویندوز 10X، از تسکبار جدا شده و یک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان - حالت شناوری به کاربر دست می‌دهد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان

با وجود اینکه شاید برخی کاربران علاقه‌ای به این طراحی جدید نداشته باشند، ظاهرا گزینه‌ای برای غیرفعال کردن افکت شناوری وجود ندارد و علاوه بر این نمی‌توان شعاع گوشه‌های گرد را هم تغییر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان - داد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که تصویر منتشر شده، طرح داخلی و مورد آزمایش مایکروسافت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان - را نشان می‌دهد و نتیجه نهایی طراحی جذاب‌تری خواهد داشت. علاوه بر گوشه‌های منوی استارت و همچنین نوار جستجو، کاشی‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لاهیجان استان گیلان - زنده هم دارای گوشه‌های گرد خواهند بود.

انتظار می‌رود آپدیت Sun Valley در ژوئن ۲۰۲۱ نهایی شود و مایکروسافت به آرامی شروع به انتشار این ویژگی‌ها برای کاربران نسخه بتا کند. انتظار می‌رود علاوه بر طراحی جدید برای منوی استارت و اکشن سنتر، ردموندی‌ها به دنبال تغییر طراحی اپ‌های دیگری مانند ایمیل و تقویم هم باشند. البته این احتمال وجود دارد که مایکروسافت طراحی متفاوتی را نسبت به گوشه‌های گرد در پیش بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone