تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16859.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

بازی‌های ترسناک موبایل که امسال هالووین منتظر شما هستند

کم‌کم به اواسط پاییز می‌رسیم و اسم جشن هالووین هم روی زبان‌ها می‌افتد، جشنی که در اکتبر برگزار می‌شود و چند سالی هست که در ایران هم بیشتر درباره‌ی آن می‌شنویم. در این موقع از ...

کم‌کم به اواسط پاییز می‌رسیم و اسم جشن هالووین هم روی زبان‌ها می‌افتد، جشنی که در اکتبر برگزار می‌شود و چند سالی هست که در ایران هم بیشتر درباره‌ی آن می‌شنویم. در این موقع از سال بسیاری از بازی‌های معروف تم‌ها و ایونت‌های مربوط - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - با هالووین را ارائه می‌کنند که در اخبار آخر هفته بررسی‌اش می‌کنیم.

اما وقتی حرف از هالووین به میان می‌آید تصویر چیزهای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - ترسناک و گاها چندش‌آور در ذهن ما نقش می‌بندد و به همین بهانه این‌بار به سراغ بازی‌های ترسناک موبایل رفتیم که چنین فضایی دارند.

[توجه داشته باشید که بازی‌های این لیست برای سنین پایین مناسب نیستند]

Bendy and the Ink Machine

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران

  • بازی آفلاین است

بازی Bendy and the ink machine یکی از آن بازی‌هایی است که خیلی سریع‌تر از انتظار به شهرت رسید و طرفداران خاص خودش را پیدا کرد. داستان بازی درباره‌ی یک شخصیت دیزنی به نام Bendy است که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - زنده شده و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - حالا استودیویی که در آن طراحی و ساخته شده بود را تسخیر کرده.

شما یکی از خالقین اصلی این شخصیت هستید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - که مدت‌ها قبل از استودیو جدا شده است اما یک روز نامه‌ای از همکارتان دریافت می‌کنید و بی‌خبر از همه‌جا به استودیوی تسخیر شده برمی‌گردید. به محض ورورد متوجه می‌شوید که هیچ چیز عادی نیست و در آن‌جا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - گیر افتاده‌اید و باید تلاش‌ کنید که بدون ایجاد مزاحمت برای Bendy از استودیوی تسخیر شده بیرون بیایید.

گیم‌پلی بازی بر مشاهده دقیق و کنجکاوی بازیکن تکیه دارد و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - در حقیقت این شمایید که باید علت هر اتفاق جدیدی را در اطرافتان پیدا کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بگذارید و با تحلیل  آن‌ها پازل را حل کنید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران

Bendy and the Ink Machine

سازنده: Joey Drew Studios قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/487 مگابایت زبان:

Five Nights at Freddy's 4: The Final Chapterبازی Five Nights at Freddy's 4

  • بازی آنلاین است

فیلم شب در موزه را به یاد دارید؟ بازی Five Nights at Freddy's 4: The Final Chapter هم در سری‌های اول تقریبا ایده‌ی مشابهی داشت. شما - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - نگهبان شرکتی بودید که در طی روز محل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - بازی بچه‌ها و خوش‌گذرانی خانواده‌ها بود. در این شرکت چند عروسک هم برای سرگرم کردن مشتری‌ها وجود داشت که وقتی شب‌ فرا می‌رسید جان می‌گرفتند و چهره‌ای خبیث و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - ترسناک پیدا می‌کردند.

حالا در جدیدترین سری این بازی، وحشت به خانه بازیکنان پا گذاشته و هر بازیکن بچه‌ای است که شب‌ها عروسک‌هایش جان می‌گیرند و از زیر تخت و توی کمد بیرون می‌آیند و او باید با یک چراغ قوه آن‌ها را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - بترساند.

بهتر است در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - طول بازی از هندزفری استفاده کنید چون شنیدن صداهای اطراف بسیار مهم است اما باید انتظار حضور ناگهانی کاراکترهای ترسناک را هم داشته باشید. این بازی در نسخه ویندوز هم عرضه شده اما طراحی گرافیکی بازی موبایل هم به همان اندازه دقیق و پر جزئیات است و تجربه‌ی مشابهی به شما می‌دهد، بی دلیل نیست که سری Five Nights at Freddy's یکی از بهترین بازی‌های ترسناک موبایل به حساب می‌آید.

Five Nights at Freddy's 4

Five Nights at Freddy's 4

سازنده: Clickteam USA LLC قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 70/56 مگابایت زبان:

Eyes: Scary Thrillerتعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران

  • بازی آفلاین است

مکان‌های متروکه همیشه مرموز هستند و ردپایی از ترس هم در آن‌ها وجود دارد و عجیب نیست که در یکی از ترسناک‌ترین بازی‌ها چنین فضایی را تجربه کنیم. در بازی EYES شما پا به مکان‌های متروکه می‌گذارید تا اشیا قیمتی درون آن‌ها را غارت کنید اما صداهای عجیبی می‌شنوید که نشان می‌دهند تنها نیستید. ارواح سرگردان در ساختمان‌ می‌چرخند و چندان هم از شما خوششان نمی‌آید پس باید از آن‌ها فرار کنید تا بتوانید زنده بمانید.

بازی گرافیک خوب و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - موسیقی متنی دارد که مو به تنتان سیخ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - می‌کند. نکته‌ای که باید بدانید این است که در بازی صحنه‌های پرش تصویر زیادی وجود دارد که ترس ناگهانی‌ای به شما القا می‌کنند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران

Eyes: Scary Thriller

سازنده: Fearless Sp. z o.o. قیمت: رایگان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 160/54 مگابایت زبان:

Smiling-X Corp: Escape from the Horror Studioتعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران

  • بازی آنلاین است

در Smiling-X Corp که ادامه بازی Smiling-X است بازیکن در نقش فردی است که از کودکی عاشق ساختن بازی‌ها بوده و به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - دنبال رویای همیشگی‌اش وارد یک استودیوی بازی‌سازی می‌شود اما به نظر می‌رسد که یک‌ جای کار می‌لنگد. یک روز با سرگیجه‌ای ناگهانی به خود می‌آیید و متوجه می‌شوید که رئیس‌تان نقشه‌ی شومی داشته و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - شما را وارد یک بازی بقا کرده است.

بعد از نجات دادن خودتان از داخل بازی باید در استودیو بازی‌سازی که هیولاها و موجودات خبیثی در آن وجود دارند زنده بمانید و آن‌ها را شکست دهید. البته امیدوارم که بتوانید آن‌ها را شکست بدهید!

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران

Smiling-X Corp: Escape from the Horror Studio

سازنده: IndieFist Horror Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 268.3/60 مگابایت زبان:

Little Misfortuneتعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران

  • بازی آفلاین است

از بازی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - Little Misfortune هم در لیست بازی‌های ترسناک نام برده می‌شود اما شخصا معتقدم که بیشتر یک بازی ماجراجویانه است که شما را دعوت می‌کند تا با کاراکتر اصلی همراه شوید. دختر بچه‌ای که صدایی را توی سرش می‌شنود - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - و صدا از او می‌خواهد برای پیدا کردن شادی ابدی به جای مشخصی برود. در این سفر پرماجرا خرده روایت‌های زیادی منتظر شما هستند که با تصمیمات شما داستان اصلی بازی را شکل می‌دهند.

در اواسط بازی متوجه می شویم که دختر بچه از مشکلات خانوادگی و شخصیتی زیادی رنج می‌برد و داستان بازی معنای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - تازه‌ای پیدا می‌کند اما شوک نهایی را پایان داستان به بازیکن وارد می‌کند، پایانی تاثیرگذار و غیرمنتظره.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران

Little Misfortune

سازنده: Killmonday Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1900/1430 مگابایت زبان:

Slendrina: The Cellar 2تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران

  • بازی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - آفلاین است

سری بازی‌های Slendrina از پرطرفدارترین بازی‌های ترسناک موبایل است و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این سری هم Slendrina: The Cellar 2 است.

داستان کلی حول محور فرار از اهریمنی به نام Slendrina می‌چرخد اما در همین میان باید تعدادی کتاب گم‌شده را هم پیدا کنید که ظاهرا از آن‌ها محافظت می‌شود. اول باید محلی که کتاب ها در آن هستند را پیدا کنید و بعد کلید درهایی که پیش رویتان هستند را به دست - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - بیاورید. برای پیدا کردن کلیدها باید تمام - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران - ساختمان و اتاق‌هایش را به دقت بگردید و حواستان باشد گیر اهریمن خبیث نیفتید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نوشهر استان مازندران

Slendrina: The Cellar 2

سازنده: DVloper قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 112.6/36 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ارمیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
شرکت شما آیا روستای موسی آباد نوشهر کار انجام میده
پاسخ: بله در روستای موسی آباد شهر نوشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone