تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20278.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین گزارش Speedtest از بهبود سرعت اینترنت در ایران خبر می‌دهد

جدیدترین گزارش Speedtest از سرعت اینترنت ثابت و موبایل کشورهای مختلف در ماه مه منتشر شد. در این گزارش با بهبود رتبه جهانی ایران در هر دو بخش روبه‌رو هستیم. پس از شیوع ویروس کرونا ...

جدیدترین گزارش Speedtest از سرعت اینترنت ثابت و موبایل کشورهای مختلف - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - در ماه مه منتشر شد. در این گزارش با بهبود رتبه جهانی ایران در هر دو بخش روبه‌رو هستیم.

پس از شیوع ویروس کرونا و خانه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - نشین شدن بسیاری از مردم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - در سراسر جهان، فشار مضاعفی به شبکه اینترنت وارد شد که نتیجه آن، کاهش سرعت در بسیاری از کشورها بود. این موضوع در رابطه با کشورمان نیز صادق بود و در گزارش ماه آوریل اسپیدتست، با کاهش رتبه‌ جهانی اینترنت موبایل و ثابت ایران مواجه شدیم.

با این وجود، در جدیدترین گزارش که مربوط به ماه مه است، سرعت اینترنت در ایران نسبت به قبل با افزایش روبه‌رو شده و به رتبه‌های بهتری در جهان دست پیدا کرده است. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - رتبه اینترنت موبایل ایران با ۴ پله صعود به ۶۷ رسیده است. میانگین سرعت دانلود و آپلود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - در ماه مه به ترتیب برابر با ۲۸.۸۳ و ۱۱.۵۹ مگابیت بر ثانیه بوده است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان
میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل ایران در ماه مه

در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - بخش اینترنت ثابت نیز سرعت اینترنت در ایران بهبود داشته. رتبه جهانی کشورمان با ۱۲ پله صعود به ۱۲۹ رسیده و میانگین سرعت دانلود اینترنت ثابت برابر با ۱۵.۷۵ مگابیت بر ثانیه بوده است. در این ماه نیز میانگین سرعت آپلود به ۹.۹۱ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

با نگاهی دقیق‌تر به نمودارهای سرعت دانلود و آپلود اینترنت ثابت و موبایل ایران در چند ماه گذشته، به این موضوع پی می‌بریم که در ماه آوریل سرعت اینترنت موبایل کاهش شدیدی را تجربه کرده بود و در رتبه ۷۸ جهان قرار داشت. کاهش سرعت این ماه برای اینترنت ثابت محسوس‌تر است چرا که سرعت دانلود به ۱۰.۱ مگابیت بر ثانیه کاهش پیدا کرد که اختلاف فاحشی با سرعت ۱۸.۳۷ مگابیت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - بر ثانیه در ژانویه ۲۰۲۰ دارد. با این وجود سرعت روند صعودی به خود گرفته است.

بر اساس گزارش Speedtest، میانگین سرعت دانلود اینترنت ثابت در جهان در ماه مه به ۷۶.۹۴ مگابیت بر ثانیه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - رسیده که افزایش اندکی نسبت به ماه پیش از خود داشته است. میانگین سرعت آپلود نیز در این ماه برابر با ۴۱.۰۹ مگابیت بر ثانیه بوده است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان
میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل جهان در ماه مه

در بخش اینترنت ثابت، سنگاپور با سرعت دانلود ۲۰۵.۱۳ مگابیت بر ثانیه با اقتدار در صدر قرار گرفته و رتبه قبلی خود را حفظ کرده است. در مقام دوم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - هنگ کنگ با میانگین سرعت ۱۸۳.۲۴ مگابیت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - به چشم می‌خورد. تایلند، رومانی، سوئیس، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - موناکو، لیختن‌اشتاین، کره جنوبی، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - آندورا و ماکائو در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان

میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل در جهان برابر با ۳۳.۷۱ مگابیت بر ثانیه بوده و میانگین سرعت آپلود به ۱۰.۸۹ مگابیت بر ثانیه رسیده است. در لیست منتشر شده، کره جنوبی با میانگین سرعت ۱۰۰.۲۲ مگابیت بر ثانیه در صدر قرار گرفته و رتبه آن نسبت به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - ماه گذشته تغییر نداشته است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان

در مقام دوم این لیست، امارات متحده عربی با میانگین سرعت ۹۹.۶۷ مگابیت بر ثانیه قرار گرفته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - که دو پله صعود کرده است. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - در رتبه‌های بعدی به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - ترتیب کشورهای چین، قطر، هلند، کانادا، بلغارستان، استرالیا، نروژ و عربستان به چشم می‌خورند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان
سمت راست: میانگین سرعت ایران - سمت چپ: میانگین سرعت امارات متحده عربی

همانند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - گزارش‌های پیشین، شاهد سرعت بسیار بالاتر اینترنت ثابت و موبایل کشورهای همسایه در مقایسه با ایران هستیم. برای مثال اختلاف چشمگیری بین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - میانگین سرعت دانلود اینترنت ثابت ایران و امارات متحده عربی وجود دارد. میانگین سرعت دانلود در این کشور به ۱۱۳.۷۷ مگابیت بر ثانیه می‌رسد، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گالیکش استان گلستان - در حالی که این سرعت در کشورمان تنها برابر با ۱۵.۷۵ مگابیت بر ثانیه است که همین موضوع باعث اختلاف ۱۰۶ رتبه‌ای شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone