تعمیرات یخچال میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30211.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Linksys از روتر مکس استریم AC2200 سازگار با مش رونمایی کرد

Linksys بار دیگر فرصت را غنیمت شمرده تا طی نمایشگاه CES 2019 از روتر وای فای جدیدی رونمایی کند و به نظر می‌رسد ویژگی‌های جدید در نظر گرفته شده برای آن موجب می شود که ...

Linksys بار دیگر فرصت را غنیمت شمرده تا طی نمایشگاه CES 2019 از روتر وای فای جدیدی رونمایی کند و به نظر می‌رسد ویژگی‌های جدید - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفته شده برای آن موجب می شود که به گزینه‌ی دلخواه کاربران بدل گردد.

این روتر جدید که مکس - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - استریم AC2200 نام دارد، در واقع یک - تعمیرات یخچال میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - روتر سه بانده‌ است که می‌تواند جمعاً ارتباطی با پهنای باند ۲.۲ گیگابیت بر ثانیه فراهم کند. البته قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های مش هم برای این روتر در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند برای این روتر‌ها، از نود‌های  Velop نیز استفاده نماید. این نود‌ها همانند یک ریپیتر وای فای عمل می‌کنند و با استفاده از سیستم‌های مخصوص، باردهی عملکرد روتر را به شدت بالا می‌برند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

Linksys هنوز زمان عرضه‌ی Max Stream AC2200 اعلام نکرده اما علاقه‌مندان برای خرید این روتر مجبور خواهند بود هزینه‌ای معادل ۲۰۰ دلار پرداخت نمایند. این مدل جدید کمی از ارزانترین روتر‌های موجود‌ای است که قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی مش برای آن درنظر گرفته شده است. برای مثال گوگل وای فای قیمتی در حدود ۱۲۰ دلار دارد. با این وجود روتر‌های برند Linksys توانایی‌های خود را اثبات کرده اند و ارزش اضافه‌ قیمتی ۸۰ دلاری را دارند.

اکنون مدل یاد شده در وب سایت رسمی کمپانی سازنده  قرار گرفته و کاربران آمریکایی می‌توانند این روتر را خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone