تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16883.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

خشم کاربران ویندوز ۱۰ از نصب اجباری آپدیت‌ها و برنامه‌های غیرضروری

جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ مشکلاتی نظیر خاموش شدن بی‌دلیل سیستم و نصب برنامه‌های غیرضروری را به وجود آورده و بسیاری از کاربران را شاکی کرده است. بسیاری از کاربران می‌گویند جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ باعث ...

جدیدترین آپدیت ویندوز - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - ۱۰ مشکلاتی نظیر خاموش شدن بی‌دلیل سیستم و نصب برنامه‌های غیرضروری را به وجود آورده و بسیاری از کاربران را شاکی کرده است.

بسیاری از کاربران می‌گویند جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ باعث از بین رفتن پیشرفت در کارها شده و یا اختلال دیگری ایجاد کرده است. کاربران می‌گویند ویندوز پس از راه اندازی دوباره بدون اجازه آن‌ها نسخه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - وب برنامه‌های آفیس را روی سیستم نصب کرده است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران

کاربران می‌گویند پس از نصب اجباری آپدیت ویندوز و راه اندازی سیستم، با آیکن‌های نسخه وب اپلیکیشن‌های آفیس در منوی استارت مواجه شده‌اند. علاوه بر این برنامه‌ها به شکل تمام صفحه در مرورگر اج باز شده بودند که سبب سردرگمی و ناراحتی آن‌ها شده است. آنطور که در گزارش آمده این مشکل تمام نسخه‌های ویندوز (از جمله Home و اینسایدر) را تحت تأثیر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - قرار داده و سطح - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - انتقادات را از مایکروسافت بیشتر کرده است.

از آنجایی که اپلیکیشن‌های آفیس نصب شده از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - نوع برنامه‌های پیشرفته وب (PWA) هستند، فضایی روی هارد سیستم اشغال نکرده و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - برای کاربرانی که نمی‌خواهند به وب سایت هر کدام از آن‌ها مراجعه کنند، کاربردی هستند. با این وجود اجازه نگرفتن مایکروسافت از کاربران برای نصب اپ‌ها صدای بسیاری از کاربران را درآورده است، خصوصاً اینکه این اتفاق - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - وسط انجام کارها رخ داده است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران

مایکروسافت امکان متوقف کردن نصب آپدیت‌ها را در ویندوز ۱۰ فراهم کرده، ولی این قابلیت نیز محدودیت‌های خود را دارد. برای مثال مایکروسافت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - سقفی برای مدت زمان متوقف کردن نصب آپدیت‌ها تعیین کرده که پس - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - از عبور از آن، سیستم کاربر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - را به نصب آپدیت‌ها وادار خواهد کرد.

قابلیت زمانبندی آپدیت‌ها نیز بدون مشکل نیست و با وجود تعیین زمان دلخواه، ویندوز به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - طور پیوسته هشدار نصب را به کاربر نمایش داده و در نهایت زمانی که او حواسش نیست و یا دور از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - سیستم قرار دارد، بروزرسانی را نصب می‌کند.

به خاطر مشکلات متعددی که آپدیت‌های ویندوز ۱۰ به وجود آورده برخی از منتقدین به کاربران پیشنهاد کرده‌اند تا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - به سراغ سیستم عامل‌های - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - مبتنی بر لینوکس مثل «سولوس» (Solus) - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - رفته و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تنکابن استان مازندران - از سیستم عامل مایکروسافت صرف نظر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرمان نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام سایت ***** یخچال باکنشت WLE 1015 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone