تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16885.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

غول‌های جدید سامسونگ در راه هستند: انتشار تصاویری از گلکسی S21 و S21 اولترا

اولین رندرها از سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 اولترا منتشر شد. یکی از بزرگ ترین تغییرات این سری، طراحی جدید ماژول دوربین است. یکی از افشاگران باسابقه دنیای تکنولوژی با نام کاربری OnLeaks رندرهای ...

اولین رندرها از سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 اولترا منتشر شد. یکی از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - بزرگ ترین تغییرات این سری، طراحی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - جدید ماژول دوربین است.

یکی از افشاگران باسابقه دنیای تکنولوژی با نام کاربری OnLeaks رندرهای جدیدی از گلکسی S21 و  مدل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - اولترا منتشر کرده است. همانطور که در تصاویر می‌بینید، بزرگ‌ترین تغییر در ماژول دوربین دیده می‌شود که حالا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - کاملاً به گوشه سمت چپ پنل پشتی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - چسبیده و سه سنسور را درون خود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - جای داده است.

پیش‌بینی می‌شود فریم گلکسی S21 یا احتمالاً S30 (بسته به سیاست سامسونگ در نامگذاری)، از جنس فلز باشد. همچنین اگر به رندری که از فریم پایینی طراحی شده دقت کنید، تعبیه پورت USB-C در کنار دریچه اسپیکر را مشاهده می‌کنید.

گلکسی S21 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - احتمالاً از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - نمایشگر ۶.۲ اینچی تخت برخوردار است - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - که درون حفره آن یک دوربین سلفی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - جای گرفته است. در ادامه گزارش آمده که طول و عرض و ضخامت این موبایل به ترتیب - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - برابر با ۱۵۱.۷ در ۷۱.۲ در ۷.۹ میلیمتر بوده و اگر ماژول دوربین را نیز حساب کنیم، ضخامت کلی گوشی به ۹ میلیمتر می‌رسد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان

گلکسی S21 اولترا احتمالاً نمایشگر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - ۶.۷ یا ۶.۹ اینچی خواهد داشت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - و همانطور - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - که در تصاویر ملاحظه می‌کنید، ماژول دوربین این مدل نیز مثل مدل پایه دستخوش تغییر شده و به دلیل پذیرایی از سنسورهای بیشتر طبیعتاً بزرگ‌تر شده است. طول و عرض و ضخامت این موبایل نیز ۱۶۵.۱ در ۷۵.۶ در ۸.۹ (۱۰.۸ میلیمتر همراه با ماژول) اعلام شده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان

پیش‌بینی می‌شود سری گلکسی S21 در سه مدل از راه برسد: مدل پایه، پلاس و اولترا. البته ممکن است سامسونگ تغییراتی در نحوه نامگذاری داده و شاهده بکارگیری اسامی دیگری برای این گوشی‌ها باشیم. علاوه بر این انتظار می‌رود سری گلکسی S21 زودتر از سری گلکسی S20 و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - در ژانویه ۲۰۲۱ (اواسط دی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - تا اوایل بهمن) معرفی شوند.

برخی شایعات حاکی از آنند که سامسونگ ممکن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - است - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کنگاور استان کردستان - یکی از مدل‌های پرچمدار سری گلکسی S21 را همراه با قلم S Pen روانه بازار کند. علاوه بر این سازنده کره‌ای احتمال دارد برای تأمین نمایشگرهای این سری علاوه بر سامسونگ دیسپلی از شرکت‌هایی همچون BOE استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone