تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23906.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آغاز کمپین IranRescueBit؛ کمک به سیل‌زدگان و هلال احمر توسط رمزارزها

فرودین ماه امسال حدود ۷۰ درصد وسعت ایران در ۲۸ استان درگیر سیل شدند اما تحریم‌های بانکی و مالی مانع از آن شد تا کمک‌های جهانی به هلال احمر ایران برسد. به همین دلیل اعضای اکوسیستم ...

فرودین ماه امسال حدود ۷۰ درصد وسعت ایران در ۲۸ استان درگیر سیل شدند اما تحریم‌های بانکی و مالی مانع از آن شد تا کمک‌های جهانی به هلال احمر ایران برسد. به همین دلیل اعضای اکوسیستم رمزارز و بلاکچین ایران به صورت مستقل برای نخستین بار کمپینی را با عنوان «IranRescueBit» به راه انداختند - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - تا بتوانند از طریق رمزارزها برای قربانیان سیل‌های اخیر کمک مالی بین‌المللی جمع‌آوری - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - کنند.

در بهار امسال ۲۶۹ شهر و ۵۱۴۸ روستا کمابیش تحت تاثیر سیلاب قرار گرفتند. تخریب جاده‌‌ها، پل‌ها و راه‌های مواصلاتی در شمال غرب و جنوب ایران تخریب گسترده زمین‌های زراعی و نابودی زیرساخت‌های کشور، قطع برق و آلوده شدن منابع آب آشامیدنی و بهداشتی بسیاری از مناطق سیل زده را با مشکلات جدی مواجه کرده است. طبق آمارها بر اثر وقوع سیل ۷۸ نفر کشته، ۱۱۳۷ نفر مجروح و ۲۹۵ هزار و ۷۸۷ نفر آواره - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - شدند.

«حامد صالحی» فعال و پژوهش‌گر حوزه بلاک‌چین و مدیر کمپین «IranRescueBit» در نشستی که امروز با فعالان حوزه ارز رمز برگزار شد، گفت که خسارت سیل حدود ۲.۵ میلیارد دلار برآورد شد اما حجم کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی بین المللی در قیاس با فجایع طبیعی سایر مناطق دنیا بسیار ناچیز بود، چراکه حساب‌های بانکی دولتی سازمان هلال احمر ایران به خاطر تحریم‌های ایالات متحده آمریکا بسته شدند و جریان کمک‌های مالی خارجی به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - قربانیان سیل ایرانی را متوقف کردند:

«اکوسیستم رمز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - ارز ایران کمپینی با اتکا به بلاکچین و ارز رمزها راه اندازی کرده که به قوانین بین‌المللی اجازه تحریم اهداف بشردوستانه را نمی‌دهند. به همین دلیل کمپین به نام  «IranRescueBit» و سایتی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - همین نام راه اندازی کردیم تا افرادی که قصد دارند - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - از خارج ایران کمک‌های مالی خود را ارسال کنند بتوانند این کار را انجام دهند. نحوه کار به این صورت است که افراد وارد سایت می‌شوند، پرداخت با یکی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - رمزارزها را انتخاب می‌کنند و با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - استفاده از QR CODE - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - پرداخت صورت گرفته و ارز رمز به کمپین واریز می‌شود. البته توضیحات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - تکمیلی ودقیق‌تر برای ایجاد کیف پول، خرید رمز ارز و نحوه واریز آن در توضیحات سایت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - به صورت کامل نمایش داده می‌شود. پس از آن نیز وجوه جمع آوری شده با نظارت سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف توسط شرکت‌های اکس چنج که با آنها قرارداد داریم تبدیل به ریال شده و به حساب سازمان هلال احمر واریز می‌شود. به این صورت کلیه اقدامات شفاف خواهد بود.»

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران

«مصطفی نقی‌پور»، موسس - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - و رییس هیات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - مدیره آزمایشگاه نوآوری بلاکچین هم گفت که کمک مالی از طریق رمزارزها یکی از کارکردهای اصلی آنهاست و همین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - روند در شرایط خاص، یک اتفاق مرسوم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - در غرب است. او به ماجرای «ویکی‌لیکس» - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - پناهندگی «جولین آسانژ» در سفارت اکوادور در لندن اشاره می‌کند که بانک‌ها حساب‌های ویکی‌لیکس را مسدود کردند و آسانژ از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ شروع به استفاده از بیت‌کوین برای زنده نگه داشتن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - ویکی‌لیکس کرد. به اعتقاد نقی‌پور این یک اتفاق مرسوم است که برای دونیشن از بیت‌کوین و بقیه رمزارزها استفاده شود.

با این حال جای مدیران هلال احمر در این نشست خالی بود. هرچند صالحی مدیر کمپین «IranRescueBit» در این مورد به دیجیاتو می‌‌گوید که در این مورد با سازمان هلال احمر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - صحبت کرده اما هنوز جوابی از آنها نگرفته است؛ اما چند نفر از منابع آگاه هلال احمر به دیجیاتو می‌گویند این سازمان همواره در تلاش است - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - تا راه‌های قانونی دریافت کمک‌های انسان دوستانه از سایر کشورها را تسهیل کند.

گفتنی‌ست استفاده از ارز رمزها برای جمع آوری کمک‌های مالی به سیل زدگان موضوع تازه‌ای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - نیست. «محمد جرجندی» از کارشناسان ارتباطات در همان روزهای اول که سیل در کشور جاری شده بود، یک حساب بیت‌کوین ساخت و از دوستان خود خواست که هرگونه کمک‌های مردمی خود را از این طریق واریز کنند. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر امیرکلا استان مازندران - او پس از آن کوین‌های جمع‌آوری شده را تبدیل به ریال کرد و از این طریق بیش از ۶۸ میلیون تومان به حساب هلال احمر واریز کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone