تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23904.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اف‌بی‌آی در پی جمع‌آوری انبوه داده از شبکه‌های اجتماعی

اف‌بی‌آی قصد دارد به منظور مقابله با تهدیدات، اقدامات تندتری در راستای نظارت بر پلتفرم های شبکه های اجتماعی انجام دهد. انتظار می رود این اقدامات درگیری های بیشتر اف‌بی‌آی و شبکه های اجتماعی و ...

اف‌بی‌آی قصد دارد به منظور مقابله با تهدیدات، اقدامات تندتری در راستای نظارت بر پلتفرم های شبکه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - های اجتماعی انجام دهد. انتظار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - می رود این اقدامات درگیری های بیشتر اف‌بی‌آی و شبکه های اجتماعی و نیز زیر سوال رفتن سیاست های حریم شخصی را به دنبال داشته باشد.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، پلیس فدرال ایالات متحده به دنبال دریافت پیشنهادهایی از سوی شرکت های ثالثی است که راهکارهایی برای استخراج انبوه اطلاعات عمومی از فیسبوک، توئیتر و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی را ارائه می دهند. به گفته این سازمان داده های جمع آوری شده برای شناسایی و نظارت بر تهدیدات علیه ایالات متحده و منافع آن کاربرد خواهد داشت. گفته شده که این درخواستِ پیشنهاد چندین هفته قبل از تیراندازی های اخیر در تگزاس و اوهایو ارائه شده اند.

اف‌بی‌آی درخواست کرده که اطلاعات کامل افراد مورد علاقه پروفایل ها و نیز وابستگی آنها به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - گروه ها یا سازمان ها جمع آوری شود تا به این ترتیب بتوان کاربران را بر اساس نزدیکان آنها و کلید واژه های جستجو شده ردیابی کرد. شرکت ها هم می توانند تا 27 آگوست (5 شهریور ماه) پیشنهادات خود را ارائه کنند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندر انزلی استان گیلان
پیش از این دونالد ترامپ هم از شبکه های اجتماعی گلایه کرده و خواستار توسعه ابزارهایی شده بود که تیراندازها را پیش از ارتکاب جرم در شبکه های اجتماعی شناسایی کنند.

اف‌بی‌آی معتقد است که این گونه ابزارها در هماهنگی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - با راهکارهای حفاظت از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - حریم شخصی و آزادی های مدنی هستند. اما وقتی نام ها، تصاویر و شماره های شناسایی که به طور انبوه جمع - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - آوری شده اند با مجموعه داده هایی از منابع دیگر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - ترکیب شوند دقیقاً برعکس آنچه اف‌بی‌آی می گوید اتفاق خواهد افتاد.

اف‌بی‌آی از پاسخ به گزارش وال استریت ژورنال خودداری نموده اما سخنگوی توییتر اعلام کرده که ممنوعیت هایی برای جلوگیری از استفاده داده ها با هدف نظارت یا هر هدف مغایر با انتظارات منطقی کاربران - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - از حریم خصوصی، وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاندیز نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای چه خوب که خدمات تعمیر یخچال هیمالیا دلتا Himalia در شهر بندر انزلی منطقه دهکده ساحلی بندرانزلی توسط شرکت تعمیرچی شعبه بندر انزلی در منزل مشتری انجام شده. حتما خیلی خوب بوده که مشتری از خدمات ارائه شده راضی بوده و راحتی خود را حفظ کرده. ماشالا به شرکت الو که اینقدر حرفه ای خدمات را ارائه می دهد. بارکدارم به شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone