تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23902.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی نوت: موبایلی که همه چیز را تغییر داد

با معرفی رسمی گلکسی نوت 10 سامسونگ، نه تنها یک گوشی خوب دیگر به سری محبوب نوت شرکت کره‌ای اضافه شد بلکه با گنجاندن قابلیت‌ها و امکانات جذاب سامسونگ نشان داد که می‌توان همچنان به ...

با معرفی رسمی گلکسی نوت 10 سامسونگ، نه تنها یک - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - گوشی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - خوب دیگر به سری محبوب نوت شرکت کره‌ای اضافه شد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - بلکه با گنجاندن قابلیت‌ها و امکانات جذاب سامسونگ نشان داد که می‌توان همچنان به آینده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - فبلت‌ها و قلم‌های دیجیتال امیدوار بود. اما حماسه نوت از کجا آغاز شد؟

سامسونگ در IFA 2011 برای اولین بار از گلکسی نوت رونمایی کرد. بعد از معرفی نوت همه فکر می‌کردند مسئولان سامسونگ دیوانه شده‌اند؛ چرا که به عقیده خیلی‌ها گوشی جدید بسیار بزرگ و استایلوس هم از مد افتاده بود. البته تا حدی هم حق داشتند چون استایلوس‌ها برای نمایشگرهای مقاومتی کوچک با حساسیت پایین طراحی می‌شدند.

با این حال سامسونگ اعتقاد داشت که استفاده از استایلوس طبیعی‌تر جلوه می‌کند چرا که - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - این قلم‌های دیجیتال امکان نوشتن یا کشیدن را درست - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - مثل یک قلم و کاغذ معمولی برای کاربران فراهم می‌کرد. با این حال برای اینکه تفکرات سامسونگ به طور کامل در این زمینه پیاده‌سازی شود یک استایلوس خازنی کافی به نظر نمی‌رسید و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - به همین - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - خاطر این شرکت همکاری خود را با Wacom آغاز کرد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران

Wacom یک شرکت شناخته شده در حوزه ساخت تبلت‌های گرافیکی است. این تبلت‌ها برای طراحی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - و نقاشی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - یا ویرایش عکس‌ها از روی کامپیوتر مورد استفاده هنرمندان قرار می‌گرفت. تکنولوژی active digitizer (که بدون نیاز به باتری جداگانه برای استایلوس هم کار می‌کرد) رویکردی بود که S Pen را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کرد.

این تکنولوژی می‌توانست 128 شدت فشار مختلف را تشخیص دهد و همین مساله - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - آن - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - را قادر می‌ساخت نه تنها قلم‌ها بلکه قلم موهای مختلف را هم شبیه‌سازی کند. کاربردی بودن این قلم به همینجا ختم نمی‌شد و افرادی که میانه‌ای با کارهای هنری نداشتند هم با بیرون آوردن S Pen از امکانات یادداشت برداری سریع استفاده می‌کردند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران

سامسونگ در طراحی نوت از گلکسی اس 2 نمونه برداری کرده بود، اما تغییراتی که در پرچمدار جدیدش اعمال کرد تفاوت‌های آن را پررنگ‌تر نشان می‌داد. از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - حیث نمایشگر، پنل 5.3 اینچی گلکسی نوت خیلی بزرگتر از نمایشگر 4.3 اینچ گلکسی اس 2 به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - حساب می‌آمد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - و نه تنها عرض آن بیشتر بود بلکه با نسبت تصویر 16:10 نوشتن با قلم را کاملا بهینه می‌کرد.

اما نوآوری‌های سامسونگ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - به همین‌جا خلاصه نمی‌شد و نوت اولین گوشی بود که از نمایشگر سوپر امولد اچ‌دی با رزولوشن 1280×800 پیکسل استفاده می‌کرد. با این اوصاف نوت انتخاب کاملا ایده‌آلی برای تماشای ویدیو و وبگردی بود البته اگر می‌توانستید آن را در جیبتان جای دهید.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران

ابعاد بزرگ نوت در ابتدا برای بسیاری محل مجادله و انتقاد بود اما در ادامه ثابت شد که این ابعاد مشکلی ایجاد نمی‌کند. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - نمایشگرهای بزرگ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - به سرعت جا افتادند و گلکسی نوت به عنوان پایه‌گذار این طراحی شناخته شد.

با این - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - حال نوت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - معایب خودش را داشت و چندان هم ایده‌آل نبود. پردازنده دو هسته‌ای آن در زمان خودش عملکرد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - سریعی داشت اما مشکل اصلی در مصرف بالای باتری خود را نشان می‌داد و با تنها 2 ساعت و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - نیم وبگردی باتری به طور کامل تخلیه می‌شد. از آن طرف با وجود دقت بالای قلم نوت، سرعت آن کم بود و در عمل کند نشان می‌داد.

به هر طریق سامسونگ ایده خود برای توسعه گلکسی نوت را همچنان ادامه داد و معایب اولین گوشی این سری را در مدل‌های بعدی برطرف کرد. نتیجه تلاش‌های سامسونگ، به ادامه روند تولید یکی از محبوب‌ترین - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نمک آبرود استان مازندران - گوشی‌های پرچمدار در صنعت اسمارت‌فون تبدیل شد.

حالا با اینکه همه شرکت‌ها گوشی‌های بزرگ می‌سازند اما تنها یک گوشی است که از استایلوس به درستی استفاده می‌کند: سامسونگ گلکسی نوت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone