🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35897.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر زنده منتسب به گوشی گلکسی J6 سامسونگ منتشر شد

گوشی های گلکسی A6 و +A6 سامسونگ که چند روز قبل معرفی شدند میان رده های سامسونگ به حساب می آیند که می توانند از دیدی افرادی که به دنبال نمونه هایی ارزان تر نسبت به ...

گوشی های گلکسی A6 و +A6 سامسونگ که چند روز قبل معرفی شدند میان رده های سامسونگ به حساب می آیند که می توانند از دیدی افرادی که به دنبال نمونه هایی ارزان تر نسبت به گلگسی اس 9 هستند، جذاب باشند. با این حال به نظر می رسد گزینه های اقتصادی تری هم در راه هستند. به تازگی تصاویری منتسب به گلکسی J6 منتشر شده که خبر از نمایشگر بی کران آن می دهند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

«نمایشگر بی کران» نامی است که سامسونگ برای گوشی هایی به کار می برد که از نسبت نمایشگر به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بدنه بالایی بهره می برند. کمپانی کره ای اولین بار این نام - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را در گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن به کار برد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به نظر می رسد گلکسی J6 به همراه J4 اولین گوشی های کاملاً اقتصادی سامسونگ خواهند بود که از نمایشگرهای بی کران بهره می برند. البته هنوز اطلاعاتی در مورد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - رزولوشن نمایشگر گلکسی J6 در دسترس نیست. البته از آنجایی که احتمالاً از چیپست اگزینوس 7870 بهره مند خواهد بود، رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

بر اساس تصاویر، نمای قاب پشتی گوشی نسبت به جلوی آن جذابیت کمتری دارد. یک پلاستیک مشکی قاب پشتی را تشکیل داده، در حالی که حسگر اثر انگشت در زیر دوربین اصلی آن به چشم می خورد.

بنا بر ادعای وبسایت SamMobile قاب پشتی امکان جدا شدن ندارد و به این ترتیب باتری غیر قابل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تعویض است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر تصاویر نشان می دهند که گلکسی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - J6 آتی از اندروید 8.0 بهره می برد و به نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه سامسونگ مجهز شده. همچنین به درگاه های میکرو USB و 3.5 میلی متری هدفون مجهز است.

مشخصات دیگری که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تاکنون در مورد گلگسی J6 گمانه زنی شده شامل رم 2 یا 3 گیگابایت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی است. احتمالاً باتری آن 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، در حالی که دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی در آن تعبیه خواهد شد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو: سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone