🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35891.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پیشنهاد تازه جهرمی به اپراتورها: باندلینگ موبایل

وزیر ارتباطات از روز گذشته تا کنون سه بار یک پیشنهاد را مطرح کرده است: صبح دیروز در مراسم همراه اول، عصر دیروز در مراسم ایرانسل، و امروز در رویداد بهره‌برداری از فاز نخست دولت ...

وزیر ارتباطات از روز گذشته تا کنون سه بار یک پیشنهاد را مطرح کرده است: صبح دیروز در مراسم همراه اول، عصر دیروز در مراسم ایرانسل، و امروز در رویداد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بهره‌برداری - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از فاز نخست دولت همراه. پیشنهاد چیست؟ باندلینگ موبایل؛ راهی که اپراتورها پیش از این رفته‌اند و نتیجه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جالبی هم نگرفته‌اند.

«محمدجواد آذری جهرمی» امروز برای سومین بار پیشنهاد باندلینگ از سوی اپراتورها را مطرح کرد و گفت همراه اول، ۱۸ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میلیون مشترک دارد که از موبایل هوشمند بهره‌مند نیستند و در واقع تماس‌ها و مکالمات‌شان با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یک موبایل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ساده است. از سوی دیگر ایرانسل نیز ۹ میلیون مشترک با موبایل غیرهوشمند دارد.

پیشنهاد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - وزیر به اپراتورها این است که حالا، پس از اجرایی شدن کامل طرح رجیستری، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - طرح‌هایی را نیز برای فروش سیم‌کارت و موبایل با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هم در نظر بگیرند. به گفته جهرمی، با این روش تعداد مشترکین موبایل‌های ساده کاهش پیدا می‌کند تا اپراتورها بتوانند در نهایت خدمات بیشتری ارائه دهند.

همراه اول و ایرانسل پیشتر تجربه باندلینگ به این شکل را داشته‌اند اما در بازاری که بخش بزرگی از کالاهایش به شکل قاچاق وارد کشور - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می‌شد، اپراتورهایی که مجبور بودند از مبادی رسمی موبایل را وارد کنند و در واقع به قیمتی بالاتر از قیمت بازار بفروشند، چندان موفق نبودند.

حال این سوال مطرح است که اگرچه امروز همه موبایل‌ها به شکل رسمی وارد کشور می‌شوند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اما آیا همچنان منطقی است که اپراتورها بخواهند تجربه ناموفق باندلینگ را تکرار کنند؟

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

«حسین فلاح جوشقانی»، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات، در گفتگو با دیجیاتو و در پاسخ به همین پرسش می‌گوید:

«باندلینگ در دنیا بسیار مرسوم است؛ به این شکل که اپراتور سرویسش را با گوشی موبایل می‌فروشد. در گذشته به دلیل اینکه باند بین شماره شخص و شماره IMEI گوشی به راحتی قابل تغییر و شکستن بود، اپراتورها در ایران به شکل محدود این کار را انجام دادند.

باندلینگ به این مفهوم است که یک موبایل، صرفاً با یک سیم‌کارت خاص کار کند. اکنون طرح رجیستری هم مبتنی بر هماهنگی شماره سیم کارت و IMEI است و این مشکل که سابقاً وجود داشت حل شده است.»

فلاح جوشقانی در این گفتگو اشاره می‌کند که اپراتورها توسط باندلینگ می‌توانند مبلغ یک موبایل را به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شکل اقساطی از کاربر دریافت کنند: «به این شکل افرادی که توانایی خرید موبایل ۲ میلیونی ندارند، از اپراتورها - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سیم‌کارت و موبایل را با تسهیلات دریافت می‌کنند. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رجیستری هم در این میان به رعایت حقوق اپراتور کمک خواهد کرد.»

باندلینگ به این مفهوم - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است که اپراتور، موبایل‌هایی را در کنار سیم کارت خودش به فروش می‌رساند که مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود و شرایطی که اپراتور تعیین کرده، یکی را انتخاب نموده و برای مدت مشخصی به تعهدات خود عمل کنند. پس از گذشت یک مدت زمان مشخص و اتمام قرارداد، موبایل و سیم‌کارت به طور دائمی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و فرد برای ادامه استفاده از گوشی، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مستلزم اجرای تعهدات خاصی نیست.

جدا از موبایل‌های میان‌رده‌ای که حالا قیمت‌شان بالای دو میلیون تومان است، قیمت پرچمدارهای دنیای موبایل هم در حال افزایش و رسیدن به هزار دلار است. «تیم کوک»، مدیرعامل اپل در انتقادی که به قیمت بالای آیفون ۱۰ وارد شده بود، گفته بود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که بیشتر خریداران آیفون آن را به شکل اقساطی تهیه می‌کنند و در دوره‌هایی بلند مدت مبلغ آن را می‌پردازند (ماهانه چیزی حدود ۳۰ الی ۵۰ دلار) و افراد کمی از همان ابتدا قمیت کل را می‌پردازند.

این روند هنوز در ایران به شکل واقعی و در سطح فراگیر اجرا نشده یا دست کم با استقبال عمومی برخوردار نبوده اما شاید با این پیشنهاد وزیر، و همچنین قیمت بالای موبایل‌های رده بالا، به سرانجام برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone