🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35899.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا X6 رسما معرفی شد؛ موبایلی با بریدگی نمایشگر و ۶ گیگابایت رم

روز گذشته عکس های تبلیغاتی از موبایل نوکیا X6 در فضای مجازی منتشر شد که کلیه اطلاعات مربوط به این موبایل را در اختیارمان قرار می داد و امروز شرکت HMD Global رسما آن را معرفی ...

روز گذشته عکس های تبلیغاتی از موبایل نوکیا X6 در فضای مجازی منتشر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شد که کلیه اطلاعات مربوط به این موبایل را در اختیارمان قرار می داد و امروز شرکت HMD Global رسما آن را معرفی کرد.

دستگاه ظاهرا در چین معرفی شده و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دقیقا همان چیزی است که با توجه به عکس های لو رفته از آن انتظار می - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رفت؛ موبایلی با بدنه ای از جنس شیشه و فلز که از حسگر اثرانگشت در بخش پشتی بدنه اش بهره می برد. نوکیا X6 همچنین به دوربین دوگانه اصلی با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آرایش عمودی در پشت بدنه مجهز شده که یک فلاش LED - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نیز آن را همراهی می کند.

برای آنکه مطمئن شوید این گوشی به خانواده موبایل های نوکیا تعلق دارد برند شرکت فنلاندی در هر دو روی دستگاه حک شده است.

محصول تازه HMD Global به نمایشگری با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - حاشیه های بسیار اندک و گوشه های گرد مجهز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شده و پایین نمایشگر آن نیز یک «چانه» کوچک دیده می شود. به رسم این روزهای بازار موبایل دنیا نیز یک بریدگی در بالای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - صفحه نمایشگر این موبایل به چشم می خورد که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تقریبا هم اندازه با بریدگی نمایشگر پی ۲۰ هواوی و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آنر ۱۰ است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

لازم است اشاره کنیم که این گوشی اولین محصول با برند X است که توسط HMD ارائه می شود دوربین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن نیز دارای قابلیت هایی در زمینه هوش مصنوعی است.

نوکیا X6 همچنین به یک نمایشگر ۵.۸ اینچی فول اچ دی پلاس (با رزلوشن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز شده است و نسبت تصویر ۱۹:۹ دارد. این نمایشگر همچنین توسط شیشه مقاوم گوریلا گلس ۳ محصول شرکت کورنینگ محافظت می شود.

توان پردازشی دستگاه را هم یک چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۶ تامین می کند که در زمره تراشه های میان رده کوالکام قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

نوکیا X6 همچنین به چهار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یا ۶ گیابایت رم مجهز است؛ مدل بهره مند از ۴ گیگابابت رم آن در قالب دو نسخه با حافظه های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت موجود خواهد بود و نسخه پشتیبانی کننده از ۶ گیگابایت رم نیز با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود. البته در نظر داشته باشید که در تمامی نسخه ها میتوان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی این ظرفیت را ارتقاء داد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

در پشت بدنه این موبایل نیز همانطور که در بالا اشاره شد یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 و ابعاد پیکسلی 1.0um خودنمایی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می کند که یک حسگر ۵ مگاپیکسلی ثانویه (تک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رنگ با گشودگی دهانه لنز f/2.2 ) - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن را همراهی می کند.

برای گرفتن سلفی هم یک دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی در بدنه این موبایل به چشم می خورد. جک ۳.۵ میلی متری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هدفون نیز بخشی از این پکیج است و خود دستگاه هم طبق وعده شرکت سازنده همراه با اندروید ۸.۱ عرضه خواهد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

 

نوکیا X6 همچنین یک درگاه هیبریدی برای قرار دادن دو سیم کارت یا یک سیمکارت و کارت حافظه میکرو اس دی دارد. انرژی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مورد نیاز این اجزا را هم یک باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی تامین می نماید که از تکنولوژی کوییک شارژ ۳ کوالکام نیز پشتیبانی می کند.

یک پورت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - USB Type-C نیز در بخش پایینی بدنه این موبایل دیده می شود در حالی که پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

نوکیا 6X ابعادی برابر با ۱۴۷.۲ در ۷۰.۹۸ در ۷.۹۹ یا ۸.۵۹ میلی متر دارد و وزن آن از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ۱۵۱ گرم فراتر نخواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone