تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16881.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل هزینه تعویض نمایشگر آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را اعلام کرد

چند روز پیش اپل به صورت رسمی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرد و حالا شاهد اعلام هزینه تعویض نمایشگر این محصولات هستیم. اکثر گوشی‌های هوشمند دارای گارانتی ...

چند روز پیش اپل به صورت رسمی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرد و حالا شاهد اعلام - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - هزینه تعویض نمایشگر این محصولات هستیم.

اکثر گوشی‌های هوشمند دارای گارانتی یکساله هستند که البته در این مدت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - زمان معمولا دچار مشکل خاصی نمی‌شوند. در این میان نمایشگر نسبت به سایر قطعات آسیب‌پذیرتر است و به همین علت هزینه تعمیر یا تعویض آن برای کاربران اهمیت بالایی دارد.

به تازگی اپل هزینه تعویض نمایشگر مدل‌های آیفون ۱۲ را اعلام کرده و همانطور که می‌توان انتظار داشت، کاربران برای این کار باید هزینه زیادی پرداخت کنند.

طبق گفته اپل، هزینه تعویض نمایشگر آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در ایالات متحده آمریکا برابر ۲۷۹ دلار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - است که البته کاربران در کشورهای دیگر باید هزینه متفاوتی را پرداخت کنند. برای مثال این هزینه در چین برابر ۳۲۱ دلار خواهد بود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان

در حال حاضر اپل هزینه تعویض نمایشگر مدل مینی و همچنین پرو مکس این گوشی‌های هوشمند را اعلام - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - نکرده که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - با توجه به اینکه پیش فروش آن‌ها هنوز شروع نشده، منطقی به نظر می‌رسد. پیش فروش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو چندین روز پیش آغاز شد و در پایان هفته - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - جاری در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

باید به این نکته اشاره کنیم که در صورت خرید طرح «+AppleCare»، هزینه تعویض نمایشگر پوشش داده می‌شود و کاربران در ایالات متحده آمریکا تنها باید ۲۹ دلار برای هزینه سرویس پرداخت کنند. قیمت این طرح دو ساله برای گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی در آمریکا برابر ۱۴۹ دلار بوده و برای مدل‌های پرو این هزینه ۵۰ دلار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - افزایش پیدا می‌کند.

گوشی‌های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - سری آیفون ۱۲ به چیپست A14 Bionic مجهز شده‌اند و طبق بنچمارک‌ها این محصولات عملکرد ضعیفتری نسبت به آیپد ایر ۴ دارند و حتی قدرت گرافیکی آن‌ها کمتر از آیفون ۱۱ پرو است. مدل‌های پرو این گوشی‌های هوشمند به اسکنر LiDAR مجهز شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رازیانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ یک سوالی دارم منطقه ملاصدرا زرین شهر کار انجام میدید
پاسخ: بله در ملاصدرا شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone