تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30218.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از کارت‎های گرافیک RTX 2060 خود در قالب سه خانواده رونمایی کرد

بعد از ماه ها شایعه و گمانه زنی، کارت گرافیک میان رده GeFroce RTX 2600 انویدیا اخیراً معرفی شده و طبق معمول، برندهای مختلف از مدل های مخصوص به خود رونمایی می کنند. ایسوس یکی ...

بعد از ماه ها شایعه و گمانه زنی، کارت گرافیک میان رده GeFroce RTX 2600 انویدیا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - اخیراً معرفی شده و طبق معمول، برندهای مختلف از مدل های مخصوص به خود رونمایی می کنند. ایسوس یکی از نخستین کمپانی هایی است که از این موقعیت استفاده کرده و از لاین آپ شخصی سازی شده GeForce RTX 2060 خود پرده برداشته.

مثل همیشه این کمپانی تایوانی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - سه خانواده مختلف برای کارت های گرافیک خود در نظر گرفته که «استریکس»، «دوال» و «توربو» نامیده می‎ شوند. متاسفانه اما سرعت کلاک هیچ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - یک از کارت های گرافیک سری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - GeForce RTX 2060 ایسوس مشخص نشده است.

ROG Strix GeForce RTX 2060

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل

Strix GeForce RTX 2016 برای آن دسته از مخاطبانی تدارک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - دیده شده که به دنبال بهترین پرفورمنس، بهترین سیستم خنک کنندگی و بهترین ظاهر ممکن هستند. این خانواده با تکنولوژی Auto-Extreme تولید انبوه می شود که پروسه خودکاری متعلق به خود ایسوس است. این کارت ها گیره های فلزی مخصوصی دارند که تنش را روی برد مدار چاپی کاهش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - می دهد و راهکار DirectCU III هم با سه  فن، همه چیز را خنک نگه می دارد.

کارت های گرافیک سری استریکس همراه با نورپردازی Aura Sync RGB از راه می رسند و گزینه های شخصی سازی بی شماری در اختیار کاربر قرار می دهند. هدرهای FanConnect II هم به خریداران این کارت ها اجازه اتصال یک فن اکسترنال را می دهند که بسته به دمای عملیاتی پردازنده و کارت گرافیک قابل کنترل خواهد بود. مدل استریکس GeForce RTX 2060 با 8 پین و 6 پین برای کانکتور برق PCIe از راه می رسد و دو پورت خروجی HDMI 2.0b - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - دو پورت خروجی DisplayPort 1.4 دارد. این خانواده در سه مدل با سرعت کلاک متفاوت به دست مشتریان خواهد رسید:

  • Asus GeForce RTX 2060 6GB ROG Strix - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - Gaming OC (ROG-STRIX-RTX2060-O6G-GAMING)
  • Asus GeForce RTX 2060 6GB ROG Strix Gaming Advanced (ROG-STRIX-RTX2060-A6G-GAMING)
  • Asus GeForce RTX 2070 6GB ROG Strix Gaming (ROG-STRIX-RTX2060-6G-GAMING)

Asus Dual GeForce RTX 2060

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل

برخلاف مدل های سری استریکس، سری Sual GeForce RTX 2060 بر قیمت گذاری مقرون به صرفه متمرکز است. این کارت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - ها به گونه ای طراحی شده اند که میزبان هیت سینک غول آسایی هستند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - و به گفته ایسوس، خنک کنندگی را تا 50 درصد نسبت به نسل قبلی کارت های گرافیک Dual بهبود می بخشند.

سری Dual از یک نظر راه سری استریکس را در پیش گرفته و از دو فن Wing-Blade بهره می برد. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - علاوه بر این صفحه پشتی کارت های این سری حالا فلزی است تا هر سه مدل استحکام ساختاری بهتری داشته باشند. سری Dual برای اتصال به کانکتور برق - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - PCIe به 8 پین اتکا می کند و با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - دو پورت HDMI 2.0b، دو پورت DisplayPort 1.4 و یک کانکتور DVI-D برای خروجی ویدیو از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - راه می رسد. سری Dual GeForce RTX 2060 در سه مدل با سرعت کلاک متفاوت از راه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - می رسد:

  • Asus GeForce RTX 2060 6GB Dual OC (DUAL-RTX2060-O6G)
  • Asus GeForce RTX 2060 6GB - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - Dual Advanced (DUAL-RTX2060-A6G)
  • Asus GeForce RTX 2070 6GB - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - Dual (DUAL-RTX2060-6G)

Asus Turbo GeForce RTX 2060

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل

در نهایت نوبت به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - GeForce RTX 2060  - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - توربو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - می رسد که ایسوس - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - سعی کرده آن را نیز از چندین جهت ارتقا دهد. از جمله پیشرفت های حاصل شده در این کارت گرافیک، فن 80 میلی متری است که از استاندارد IP5X پشتیبانی می کند و طراحی شده تا جریان هوا را بهبود ببخشد.

درست مثل سری Dual، خانواده توربو 8 پین برای کانکتور برق PCIe دارد اما این بار خبری از کانکتور DVI-D نیست و باید به دو پورت HDMI 2.0b و یک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - پورت DisplayPort 1.4 بسنده کرد.

در نهایت گفتنی است که بنابر اعلام ایسوس، سه خانواده Dual ،Asus Rog Strix و Turbo از روز 15 ژانویه در دسترس قرار می گیرند اما قیمت گذاری هیچ یک هنوز اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone