تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30216.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

برند G-SYNC Ultimate انویدیا معرفی شد

در نطق نمایشگاه CES 2019، شرکت انویدیا اعلام کرد که قصد دارد نمایشگرهای G-SYNC HDR را از این پس تحت عنوان G-SYNC Ultimate مطرح سازد. برند HDR سال گذشته در CES معرفی شد و استانداردهای ...

در نطق نمایشگاه CES 2019، شرکت انویدیا اعلام کرد که قصد دارد نمایشگرهای G-SYNC HDR را از این پس تحت عنوان G-SYNC Ultimate مطرح سازد. برند HDR سال گذشته در CES معرفی شد و استانداردهای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - بالایی را وعده می‌داد.

در حال حاضر تنها دو مانیتور ASUS ROG Swift PG27UO و Acer Predator X27 توانسته‌اند در سطح کیفی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - مورد نظر قرار بگیرند و گواهی G-SYNC Ultimate را دریافت کنند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان

انویدیا حالا سه رده بندی مختلف از G-SYNC در اختیار دارد: G-SYNC Ultimate ،G-SYNC و G-SYNC Compatible برای برخی مانیتورهای FreeSync شرکت AMD. برای مثال نمایشگرهای گیمینگ فرمت بزرگ (BFGDها) ۶۵ اینچی انویدیا در رده‌بندی G-SYNC Ultimate می‌گنجند. اچ پی هم اخیرا اعلام کرد که نمایشگر ۶۵ اینچی و ۵ هزار دلاری‌اش به اسم Omen X 65 Emperium نیز به زودی عرضه می‌شود و انویدیا در نطق خود اعلام داشت مدل‌های بعدی در فوریه ۲۰۱۹ به بازار خواهند آمد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان

با عرضه مانیتورهای بیشتر همگام با تکنولوژی‌های HDR و G-SYNC، انویدیا آماده است تا کنترل بخش بزرگ‌تری از بازار را عهده‌دار شود. این موضوع سبب می‌شود تا مردم به خرید کارت‌های گرافیک GeForce RTX هم علاقه بیشتری نشان دهند تا مدل Radeon شرکت رقیب یعنی AMD.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone