تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16862.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

دورکاری کارکنان آمازون تا تیرماه سال آینده تمدید شد

آمازون به صورت رسمی و از طریق انتشار بیانیه‌ای، امکان دورکاری را برای کارکنانی که مسئولیت‌هایشان به‌گونه‌ای است که می‌توانند از راه دور کارها را پیش ببرند تا تیرماه سال آینده تمدید کرد. پیشتر آمازون ...

آمازون به صورت رسمی و از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی - طریق انتشار بیانیه‌ای، امکان دورکاری را برای کارکنانی که مسئولیت‌هایشان به‌گونه‌ای است که می‌توانند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی - از راه دور کارها را پیش ببرند تا تیرماه سال آینده تمدید کرد.

پیشتر آمازون اعلام کرده بود که کارکنان شرکت تنها تا آغاز سال نو میلادی (‌ژانویه 2021) می‌توانند دورکار باشند. سخنگوی آمازون در بیانیه‌ای از طریق ایمیل اعلام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی - کرد:

«کارمندانی که در بتوانند به صورت موثر از راه دور مسئولیت‌های محوله را به انجام برسانند، می‌توانند تا پایان ماه ژوئن 2021 (‌دهم تیرماه 1400) کماکان به صورت دورکاری با این شرکت همکاری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی - کنند.»

کمتر از سه هفته قبل اعلام شد که در سال جاری بیش از 19 هزار کارگر آمازون در ایالات متحده به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. برخی از کارمندان و مدیران شرکت به علاوه مدیرانی از اتحادیه‌های صنفی طی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی - ماه‌های اخیر اعلام کرده بودند که آمازون با باز نگه داشتن انبارها طی دوران همه گیری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی - کرونا، سلامت کارمندان خود را به خطر انداخته است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی

سخنگوی آمازون در ادامه بیانیه خود اعلام کرده است:

« برای کارمندانی که ترجیح می‌دهند به صورت حضوری در محل کار حاضر شوند، بودجه قابل توجهی صرف شده است تا کلیه سطوح ضد عفونی شوند، درجه حرارت بدن کارکنان چک می‌شود و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی - شیلدهای مناسبی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی - برای صورت  به علاوه مواد ضد عفونی کننده دست در اختیار کارمندان قرار داده می‌شود.»

خردادماه امسال، توییتر نخستین شرکت فناوری بود که به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی - کارمندان خود اجازه داد برای همیشه به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه بدهند. سایر شرکت‌های بزرگ فناوری نیز گزینه دورکاری را برای کارمندان خود در نظر گرفتند. مایکروسافت اعلام کرد که کارمندان این شرکت می‌توانند نیمی از ساعات کاری خود را در هفته دورکاری کنند.

فیسبوک اعلام کرده بود که به کارمندان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی - خود اجازه می‌دهد تا مردادماه سال آینده دورکار باشند. گوگل نیز امکان دورکاری را برای کارمندانی که نیازی به حضور در دفتر کار ندارند تا خرداد ماه سال آینده تمدید کرد.

- تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمین استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone