تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16861.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

۱۰ محصول عجیب شیائومی که فکرش را هم نمی‌کردید [تماشا کنید]

کمپانی شیائومی را اکثرا با گوشی، تبلت و گجت‌های حوزه سلامت می‌شناسیم. کمتر پیش می‌آید نام این شرکت پرآوازه چینی را روی ظرف مایع دستشویی ببینیم. با این وجود کمپانی شیائومی از آن دسته برندهایی ...

کمپانی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - شیائومی را اکثرا با گوشی، تبلت و گجت‌های حوزه سلامت می‌شناسیم. کمتر پیش می‌آید نام این شرکت پرآوازه چینی را روی ظرف مایع دستشویی ببینیم. با این وجود کمپانی شیائومی از آن دسته برندهایی است که در هر زمینه‌ای دستی بر آتش داشته و تقریبا می‌تواند ۷۰ درصد لوازم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - یک خانه را تولید کند. - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - اگر برایتان سوال است که چطور ممکن است، پیشنهاد می‌کنم ویدیو زیر را حتما تا انتها تماشا کنید.

اکنون که ویدیو را دیده‌اید و یک دید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - کلی نسبت به محصولات این برند پیدا کرده‌اید، بد نیست بگویم که شیائومی به نوعی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - یک هولدینگ به حساب می‌آید و به همین دلیل کمپانی‌های زیرمجوعه بسیاری دارد. از برند پوکو، ردمی و میجا گرفته تا همین برندی که آب معدنی هم تولید می‌کند. در نتیجه باید انتظار هر نوع محصولی را از این کمپانی داشته باشید.

موضوع بعدی که باید در این رابطه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - بدانید، پسوند «هوشمند» است. اگر دستگاهی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - توانایی هوشمندسازی داشته باشد، به احتمال خیلی بالا شیائومی یا آن را تولید می‌کند یا با کمی جستجو در بازار ممکن است آن گجت را با برند شیائومی پیدا کنید. در نتیجه اصلا تعجب‌برانگیز نیست که ظرف مایع دستشویی هوشمند یا گلدان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - هوشمند با برند شیائومی می‌بینیم.

حال با شناخت این محصولات، به نظر شما کدام یک از آن‌ها عجیب‌تر بود؟ آیا تصور - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - می‌کردید که این کمپانی که خود را اپل چین معرفی می‌کند، روزی آب معدنی تولید کند؟ آیا شما محصول عجیب دیگری سراغ دارید که ما به آن اشاره نکرده‌ایم؟ نظرات خود را حتما با ما در میان بگذارید و ما را در تولید ویدیو‌های بعدی همراهی کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone