تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16866.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: سامانه‌های آموزش مجازی برای دانشجویان دانشگاه آزاد رایگان می‌شود

وزیر ارتباطات از دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر رایگان شدن دسترسی‌ دانشجویان دانشگاه آزاد به سامانه‌های آموزش مجازی این دانشگاه خبر داد. چندی پیش سامانه‌ای برای ثبت سایت‌های آموزشی دانشگاه‌ها دایر شده بود که تا امروز ...

وزیر ارتباطات از دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر رایگان شدن دسترسی‌ دانشجویان دانشگاه آزاد به سامانه‌های آموزش مجازی این دانشگاه خبر داد.

چندی پیش سامانه‌ای برای ثبت سایت‌های آموزشی دانشگاه‌ها دایر شده بود که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - تا امروز خبری از سامانه‌های دانشگاه آزاد در آن نبود و به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - نظر می‌رسید که قرار نیست فعالیت در وبسایت‌های این مراکز آموزشی برای اساتید و دانشجویانش رایگان باشد. دانشگاهی که بیش از یک میلیون دانشجو در سراسر ایران دارد ولی پیگیری‌های دیجیاتو حکایت از این میداد که قرار است به زودی برای این قشر بزرگ نیز تدبیری صورت بگیرد.

حال «محمد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - در خصوص آموزش‌های مجازی خبر از رایگان شدن سامانه مربوط به این مراکز آموزش داده است: «طی روزهای اخیر تعدادی به نمایندگی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - دانشجویان دانشگاه آزاد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - مراجعه‌ای داشتند و مطالبه شان این بود که سامانه های دانشگاه آزاد رایگان نشده و دانشجویان این دانشگاه دچار مشکل هستند؛ حرف‌شان هم درست بود و این تحلیل مطرح شد که چون دانشگاه آزاد شهریه و پول تشکیل کلاس را می‌گیرد، طبیعتاً باید هزینه های خود را تأمین کند اما به هر حال امروز با آقای رئیس جمهور در این باره صحبت کردم و ایشان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - هم فرمودند که همه‌ی سامانه های دانشگاه آزاد بصورت رایگان از طریق شبکه ملی اطلاعات در دسترس باشد که این اتفاق از فردا رخ خواهد داد و تمام سامانه های آموزش مجازی دانشگاه آزاد هم بصورت رایگان خواد شد.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی

وی درباره مطالبات تعدادی از اساتید دانشگاههای کشور در زمینه آموزش مجازی نیز خاطر نشان کرد: «یکسری از اساتید دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشگاه ها از ثبت نام برای دریافت بسته آموزش مجازی جا مانده بودند؛ این سامانه از امروز باز می‌شود و اساتید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - می‌توانند از طریق سایت ict ثبت نام خود را انجام دهند و بسته های مربوطه را دریافت نمایند.»

جهرمی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - افزایش ترافیک شبکه‌ اینترنت در کشور اعلام کرد که:طی یک هفته اخیر رشد قابل توجهی در ترافیک شبکه کشور به وجود آمده است: «طبیعتاً تعطیل شدن مدارس نقش بسزایی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - در بالارفتن ترافیک شبکه داشته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - است. برای سنجش و پایش کیفیت یک کمیته ویژه ای را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - مجدداً تشکیل دادیم و گزارشی از وضعیت کیفیت شبکه گزارشی هم طی همین هفته تهیه و منتشر می‌کنیم. در تلاش هستیم تا بتوانیم بصورت کامل در ایام شیوع کرونا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - و تعطیلی‌هایی که در حوزه آموزشی بوجود آمده و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ساوه استان مرکزی - در سایر حوزه‌ها که احتمال این تعطیلی وجود دارد، خدمات رسانی به عموم جامعه و دولت الکترونیک را تعطیل نکنیم.»

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone