تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16872.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ربات کارگر «دیجیت» ۲۵۰ هزار دلار قیمت دارد [تماشا کنید]

شرکت Agility ربات کارگری به نام «دیجیت» (Digit) ساخته است. این ربات توانایی حمل جعبه‌ها و قرار دادن آن‌ها درون خودروهای حمل را داشته و ۲۵۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است. شرکت Agility اشاره ...

شرکت Agility ربات کارگری به نام «دیجیت» (Digit) ساخته است. این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - ربات - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - توانایی حمل جعبه‌ها و قرار دادن آن‌ها درون خودروهای حمل را داشته و ۲۵۰ هزار دلار قیمت گذاری شده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - است.

شرکت Agility اشاره - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - می‌کند که با جذب - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - ۲۰ میلیون دلار سرمایه توانسته ربات جدیدش را برای عرضه تجاری آماده کند. دیجیت همانند بیشتر ربات‌های انسان نما دارای دو پا و دو بازو است، ولی به خاطر نداشتن سر و طرز راه رفتن از دیگر ربات‌های انسان نما متمایز شده است.

به گفته سازنده دیجیت برای استفاده در محیط‌های صنعتی و انجام کارهای فیزیکی از جمله بارگیری و تخلیه محموله‌های سنگین و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - یا گشت زنی در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - محیط‌های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - خطرناک ساخته شده است. می‌توان این ربات خدمتکار را درون جعبه قرار داد که حمل و نقل آن را آسان‌تر می‌کند.

دیجیت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - فاقد انگشتان پا است و کف پاهای آن نیز صاف طراحی شده و همانطور که پیشتر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - اشاره شد سر ندارد، البته این کاستی‌ها باعث نشده‌اند تا از لحاظ استقامت و توانایی کم بیاورد. آنطور که در گزارش آمده، دیجیت به دلیل مجهز شدن به کامپیوتر قادر به انجام وظایف به صورت خودران است و نیازی به وصل کردن آن به سیم نیست.

ربات مورد بحث از بدنه فلزی برخوردار بوده بازدهی آن مطلوب اعلام شده است، همچنین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - قادر به خم شدن و برداشتن جعبه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - تا ۱۸ کیلوگرم بوده و آن را به مقصد مورد نظر (از جمله مسیرهای پله‌دار) می‌رساند.

هنوز تا باز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سرخرود استان مازندران - شدن پای ربات‌های هوشمند به درون خانه‌ها فاصله زیادی داریم، اما تعداد ربات‌های کارگر و صنعتی رو به افزایش است که از جمله آن‌ها می‌توان به سگ رباتیک «اسپات» و ربات انسان نمای «اطلس» اشاره کرد. با این اوصاف هیچ بعید نیست در آینده‌ای نزدیک شاهد بیکار شدن بسیاری از کارگران و جایگزینی آن‌ها با ربات‌ها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone