تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16868.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار پیش ‌نمایش مرورگر اج کرومیوم برای لینوکس

مایکروسافت در گذشته از انتشار پیش نمایش مرورگر اج کرومیوم برای لینوکس در ماه جاری خبر داده بود و حالا به وعده خود عمل کرده است. این مرورگر از توزیع‌های مختلف لینوکس شامل «اوبونتو»، «دبیان»، ...

مایکروسافت در گذشته از انتشار پیش نمایش مرورگر اج کرومیوم برای لینوکس در ماه جاری خبر داده بود و حالا به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - وعده خود عمل کرده است.

این مرورگر از توزیع‌های مختلف لینوکس شامل «اوبونتو»، «دبیان»، «فدورا» و «اپن‌سوزه» پشتیبانی می‌کند و بیلد «Edge Dev Channel» برای لینوکس در دسترس است. مایکروسافت می‌خواهد به صورت هفتگی بیلد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - منتشر کند که مشابه با اقدام آن در پلتفرم‌های دیگر محسوب می‌شود.

برای شروع کار کاربران می‌توانند پکیج deb. یا rpm. این مرورگر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - را از سایت اینسایدر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - اج دانلود کنند. این پکیج سیستم را برای دریافت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - خودکار بروزرسانی‌ها در آینده پیکربندی می‌کند. اگر نمی‌خواهید از این سایت دانلود کنید، می‌توانید به سراغ مخزن نرم افزار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - مایکروسافت برای لینوکس بروید.

مقامات این کمپانی در تاریخ ۱ مهر ماه در افتتاحیه کنفرانس - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - مجازی «Ignite 2020» از برنامه‌های خود برای انتشار مرورگر اج - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - کرومیوم برای سیستم عامل لینوکس خبر دادند. در حال حاضر مایکروسافت از این مرورگر روی سیستم عامل‌های ویندوز ۷، ۸.۱ و ۱۰ و همچنین مک او اس اپل پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان

مایکروسافت مرورگر اج کرومیوم را به عنوان بخشی از بروزرسانی نیمه دوم سال جاری میلادی ویندوز ۱۰ درنظر گرفته که از امروز در اختیار کاربران قرار گرفته است. این کمپانی همچنین برند مرورگر خود در iOS و اندروید را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - نیز تغییر داده تا شبیه به اج کرومیوم شود.

با توجه به عرضه این مرورگر برای مک او اس و لینوکس، مایکروسافت می‌خواهد جایگاه آن را در بازار ارتقا دهد. انتشار پیش نمایش اج کرومیوم برای لینوکس بیشتر افراد حرفه‌ای در دنیای فناوری و همچنین توسعه‌دهندگان را هدف قرار داده تا بتوانند سایت‌های خود را توسط این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - مرورگر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - آزمایش کنند.

به نظر می‌رسد با تمرکز مایکروسافت روی ارائه نرم افزارهای خود برای پلتفرم‌های مختلف، به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - مرور زمان گفته «اریک ریموند»، هکر افسانه‌ای و یکی از بزرگان دنیای متن باز مبنی بر تبدیل شدن ویندوز ۱۰ به یک شبیه‌ساز روی هسته لینوکس، به حقیقت بپیوندد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone