تعمیرات یخچال سینجر در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23901.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

انتشار گزارشی جدید از نقاط ضعف چیپ 5G موبایل هواوی

شرکت تحقیقاتی IHS Markit اخیراً بررسی های گسترده ای روی 6 گوشی سازگار با شبکه های مخابراتی 5G را انجام داده و نگاهی به داخل آنها انداخته است. بر اساس این بررسی ها مشخص شده که ...

شرکت تحقیقاتی IHS Markit اخیراً بررسی های گسترده ای روی 6 گوشی سازگار با شبکه های مخابراتی 5G را انجام داده و نگاهی به داخل آنها انداخته است. بر اساس این بررسی ها مشخص شده که مودم 5G هواوی بزرگتر و گران قیمت تر از رقبا است و کارایی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پایین تری هم دارد.

چیپست کایرین 980 هواوی با مودم سازگار با شبکه های مخابراتی نسل دوم، سوم و چهارم همراه شده اما مودم 5G بالونگ 5000 این شرکت که به عنوان یک بخش جداگانه به دستگاه ها اضافه می شود فضای زیادی اشغال کرده و در عین حال مودم 4G اصلی چیپست را بلا استفاده خواهد کرد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر خوی استان آذربایجان غربی

تعبیه کردن دو چیپ مودم در یک دستگاه نه تنها از نظر مصرف انرژی و فضا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نا کارآمد است بلکه هزینه بیشتری را هم به تولید کننده گوشی تحمیل می - تعمیرات یخچال سینجر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کند. علاوه بر این باید اشاره کنیم که چیپ 5G بالونگ 5000 به تنهایی در حدود 50 - تعمیرات یخچال سینجر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - درصد بزرگتر از چیپ کوالکام X50 5G است و همچنین نیاز به پشتیبانی میزان بسیار زیاد 3 گیگابایت رم دارد. در کنار تمام این موارد باید عدم پشتیبانی از طیف باند میلی متری 5G را نیز به محدودیت های بالونگ 5000 اضافه کرد.

IHS Markit انتظار دارد در قدم بعدی (تا سال 2020) تمامی فناوری های - تعمیرات یخچال سینجر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نسل دوم تا پنجم در چیپست گوشی های هوشمند یکپارچه شود. در این صورت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هزینه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - های قطعه های اضافی به میزان زیادی کاهش می یابد و نیازی به رم مودم و چیپ مدیریت انرژی جداگانه برای چیپ 5G نخواهد بود. در حال حاضر مدیاتک چنین چیپی را معرفی کرده که قرار است سال 2020 به دستگاه ها راه پیدا کنند البته این چیپ فاقد پشتیبانی از طیف میلی متری است. رقبای دیگر اما در تلاش هستند پشتیبانی از فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز را در کنار امواج - تعمیرات یخچال سینجر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - میلی متری با فرکانس بالاتر در یک چیپ تعبیه کرده و در سال 2020 روانه بازار کنند.

- تعمیرات یخچال سینجر در شهر خوی استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone