تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16878.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

توشیبا به دنبال درآمد ۳ میلیارد دلاری از رمزنگاری کوانتومی تا یک دهه آینده است

کمپانی ژاپنی توشیبا از برنامه‌های خود برای درآمدزایی از فناوری رمزنگاری کوانتومی برای محافظت از اطلاعات پرده برداشت. این شرکت انتظار دارد تا سال ۲۰۳۰ درآمد این سرویس‌ها به ۳ میلیارد دلار برسد. طبق گزارش ...

کمپانی ژاپنی توشیبا از برنامه‌های خود برای درآمدزایی از فناوری رمزنگاری کوانتومی برای محافظت از اطلاعات پرده برداشت. این شرکت انتظار دارد تا سال ۲۰۳۰ درآمد این سرویس‌ها به ۳ میلیارد دلار برسد.

طبق گزارش رویترز، توشیبا برای دستیابی به هدف خود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - اپراتور مخابراتی آمریکایی «ورایزن» و همچنین گروه بریتانیایی «BT» همکاری خواهد کرد. این سه کمپانی توسعه فناوری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - به نام «توزیع کلید کوانتومی» (QKD) را آغاز کرده‌اند.

به علت کاهش تقاضای مصرف‌کنندگان، درآمد و همچنین تغییر چشم‌انداز جهانی کسب و کارها، توشیبا در سال جاری میلادی تغییراتی را در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - کسب و کار خود اعمال کرد که برای مثال می‌توان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - به تعطیلی بخش لپ‌تاپ و تلویزیون این کمپانی ژاپنی اشاره کرد.

اعلامیه امروز بخش محاسباتی کوانتومی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - را هدف قرار داده و توشیبا همکاری خود را در همین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - ماه با گروه BT آغاز کرده است. نتیجه این همکاری، توسعه اولین شبکه کوانتومی امن صنعتی بریتانیا بود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - که با موفقیت اطلاعات را میان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - «مرکز ملی کامپوزیت» (NCC) و «مرکز مدلسازی و شبیه‌سازی» (CFMS) در «بریستول» منتقل کرد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان

استفاده از محاسبات کوانتومی برای اطمینان از امنیت اطلاعات یک رویکرد آینده‌نگرانه محسوب می‌شود که به دنبال مقابله با خطراتی است که این سیستم‌ها برای کلیدهای رمزنگاری ایجاد می‌کنند. این کلیدهای رمزنگاری را می‌توان به وسیله کامپیوترهای کوانتومی شکست و به همین علت باید از همین سیستم‌ها برای حفاظت از داده‌ها استفاده کرد.

QKD به دنبال راه‌حلی برای این خطرات است و کلیدهای را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد که توسط کامپیوترهای کوانتومی توسعه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - پیدا کرده‌اند. پروژه توشیبا و گروه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - BT جایگزین رویکرد دستی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - مورد استفاده برای انتقال اطلاعات میان این دو مرکز شده. در حقیقت افراد پیش از اینکه یک کابل فیبر نوری ۶ کیلومتری اطلاعات رمزگذاری شده QKD را جابجا کند، فضای ذخیره‌سازی را با خود حمل می‌کردند.

این شرکت ژاپنی علاوه بر BT، با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نیشابور استان خراسان - ورایزن نیز همکاری می‌کند و امیدوار است بتواند با اپراتورهای کره‌ای نیز شریک شود، البته کره جنوبی خود در حال توسعه فناوری‌های رمزگذاری کوانتومی است. انتظار می‌رود درآمد جهانی بخش رمزنگاری کوانتومی تا سال ۲۰۲۷ به ۳.۷ میلیارد دلار برسد که چین سهم بالایی در آن خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone